Užsakymai:

1. Ar galiu pakeisti arba atšaukti savo užsakymą po to, kai jis buvo pateiktas?

Jei norite pakeisti arba atšaukti savo užsakymą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda kuo greičiau. Jei užsakymas dar nebuvo išsiųstas, mes padarysime viską, ką galime, kad įvykdytume jūsų prašymą.

2. Kaip galiu patikrinti, ar mano užsakymas buvo sėkmingai pateiktas?

Po sėkmingo užsakymo pateikimo turėtumėte gauti patvirtinimo el. laišką su užsakymo informacija. Jei laiško negaunate per kelias minutes, patikrinkite savo el. pašto šlamšto (spam) aplanką arba susisiekite su klientų aptarnavimu.

Pristatymas ir grąžinimas:

1. Kiek laiko užtrunka pristatymas ir kokios yra pristatymo kainos?

Pristatymo laikas ir kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo bei jūsų gyvenamosios vietos. Tikslų laiką ir kainą matysite, kai įvesite savo adresą atsiskaitymo metu.

2. Ar galiu keisti pristatymo adresą po to, kai užsakymas buvo pateiktas?

Pristatymo adresą galima pakeisti tik tuo atveju, jei užsakymas dar nebuvo išsiųstas. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda kuo greičiau, kad patikrintumėte, ar pakeitimas dar galimas.